zondag 2 maart 2014

SundayTalkTogether #1: De hele dag niks eten is af en toe best wel goed voor je


Hey,
Ik wilde graag een soort van artikel maken op mijn blog waarbij er een discussie ontstaat waarvan dan de bedoeling is dat er in de reacties over gediscussieerd wordt. Ik wil dit elke maand op een zondag doen.
Laten we dan vandaag beginnen met de eerste stelling!

De stelling luidt als volgt:
De hele dag niks eten is af en toe best wel goed voor je. (je mag wel op sap en water leven)

Mijn mening: Ik vindt dat dit moet kunnen, maar ik zou er zeker geen gewoonte van maken. Ik ben van mening dat je dit prima een dag of twee in de maand kunt doen. (Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd) Het is wel belangrijk dat je je beseft dat je op vrijwel niks leeft en zeker als je nog in de groei bent lijkt met dit niet zo verstandig. Wat mij betreft gebeurt dit dus niet, er zijn genoeg andere manieren waarop je gezond en lekker kunt eten zonder dat je bijna flauw valt.

Laat in de reacties hier beneden achter wat je er van vindt!
Enuuuh, blijf een beetje netjes alsjeblieft.

Voor andere vragen kun je mailen naar: lifetalktogether@outlook.com

-xxx- Nienke

2 opmerkingen: