zondag 20 april 2014

SundayTalkTogether: Je haar elke dag wassen is niet nodig!

Hey,
Een keer in de maand maak ik op zondag een stelling over iets wat me op dat moment bezig houdt. Ik geef eerst zelf mijn mening en daarna kun jij je mening achterlaten over de stelling. Eigenlijk dacht ik er al een hele tijd over om mijn haar niet meer elke dag te wassen. Dat lukte helaas niet zo goed omdat ik nou eenmaal van schoon houd, na een aantal keren proberen ben ik nu echt overgegaan op om de dag mijn haar wassen. Ik wilde alsnog weten wat jij hier van vind, omdat ik vaak van mensen hoor dat ze hun haar soms wel drie of vier dagen niet wassen, dat gaat mij te ver. Lees je verder?


De stelling luid dus als volgt:
Je haar elke dag wassen is niet nodig!

Mijn mening:
Ik was mijn haar volgens het volgende schema:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Wel
's avonds
Niet
Wel
's avonds
Niet
Niet
Wel
's ochtends
Wel
's avonds

Zoals je ziet gaat het niet helemaal precies om de dag omdat ik op maandag en woensdagavond intensief sport en dan echt mijn haar moet wassen, op zondagavond wil ik gewoon fris en schoon de week in gaan en douche daarom dus ook.

Ik ben het dus volledig eens met de stelling, sinds kort, dat wel. Als je mij een maand geleden deze stelling had gegeven, had ik volmondig "Nee!" geschreeuwd. Ik merk ook dat ik op dag twee veel meer met mijn haar kan doen in plaats van het alleen maar los te dragen.

Dit was mijn mening over de stelling, wat is jou mening? Laat het onder dit artikel achter in een reactie of stuur een mailtje naar: lifetalktogether@outlook.com

Bedankt voor het lezen van dit artikel en een fijne zondag!

-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten