maandag 12 mei 2014

Sieraden Opbergen: Mijn Manier

Hey,
Ik hou ervan, ik heb er veel en ik zal er nooit genoeg van krijgen. Ja lieve lezers, ik heb het natuurlijk over sieraden. Ik ben dol op sieraden en draag verschillende kleuren, maten en stijlen door elkaar. Overal waar sieraden zijn moet ik echt stoppen om even te kijken en mijn favoriete sieraad is de oorbel. Ik houd van de wat apartere sieraden maar kan soms ook voor basic gaan. Ik  ben dol op mijn sieradencollectie en heb dus alles uitgestald in een nisje naast mijn kast. Zodat ik bij mijn outfit meteen sieraden uit kan kiezen. Kijk je mee naar hoe ik mijn sieraden opberg? Klik dan op "Meer Lezen".
 
Ik geef je eerst een overzicht van wat er op het tafeltje staat. Ik heb een dienblad geverfd om het grootste deel op uit te kunnen stallen. Het meest linkse grijze rekje komt van de blokker, het vrouwenlichaam komt van de action, het witte middelste rekje komt van de xenos, het meest rechtse rekje komt ook van de blokker, het doosje met de foto erin komt van zeeman en het witte doosje kreeg ik bij mijn ikki horloge.

Ik heb mijn parfum die ik op het moment gebruik altijd bij mijn sieraden staan omdat je altijd parfum op moet doen voordat je je sieraden om doet omdat ze anders heel erg verkleuren, zo denk ik er tenminste aan.
Het grijze rekje bevat twee methodes om je sieraden aan op te bergen, aan het eerste rijtje kun je oorbellen doen en aan de andere twee kun je dingen hangen. Ik ben dol op mijn oorbellen. Op het tweede rijtje heb ik al mijn ringen hangen, ik was altijd verslaafd aan ringen maar het is wat minder geworden. Aan het onderste rijtje hangen wat armbandjes, als er iets is wat ik het snelst skip qua sieraden dan zijn het armbandjes. Maar ik dwing mezelf om ze af en toe te dragen.
Aan het meest rechtse rekje hangen wat oorbellen (groeiruimte) en bovenaan hangen voornamelijk zilveren armbanden. Aan het meest rechtse haakje hangen twee korte zilveren kettinkjes met hanger.
In het doosje met de foto zitten mijn knopjes, gouden sieraden, grote ooringen, een zakje met kettinghangers en een doosje met een zilveren armbandje.
In het ikki doosje (wat ik bij mijn ikki horloge kreeg) zitten mijn twee horloges, een van de bijou brigitte en een van ikki dus. Ik vind het wel fijn dat ik een zilveren en een roségoud horloge heb, dan kan ik het overal op afstemmen en mee combineren.
Aan een oud wijnglaasje heb ik nog wat oorbellen hangen en in het glas zit een mooi bangle armbandje dat ik van mijn vader kreeg in Venetië en een andere bangle met een turquoise steentje er aan.
Aan het middelste rek hangen nog niet zoveel oorbellen omdat ik laatst heb opgeruimd om weer nieuwe dingen te kunnen kopen, er hangen twee paar primark oorbellen aan en het paar met het blauw en neon groen is een van mijn favorieten.
Aan de zijkant van mijn kast heb ik een boomstam met spijkers eraan hangen met mijn kettingen. ik heb een paar statement kettingen maar vooral lange met een hanger eraan, kettingen draag ik niet zo veel.
Ik houd ervan om mijn sieraden te herontdekken en nieuwe combinaties te maken. Dan draag ik iets heel lang niet, doe ze weer eens in/aan/om en besef me hoe leuk het eigenlijk staat. Ik ben er echt dol op en blijf maar nieuwe dingen kopen, zolang ik alles blijf dragen vind ik dat dat mag.

Ben jij ook zo dol op sieraden?

Dit was mijn artikel over hoe ik mijn sieraden opberg. Wil je een reactie achterlaten, heb je een vraag of een opmerking? Dan kun je hier beneden een reactie achterlaten of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Neem ook een kijkje op mijn Instagram account om op de hoogte te blijven van alles wat rondom mijn site gebeurt!

Tot de volgende keer!
-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten