zondag 31 augustus 2014

SundayTalkTogether: #7 Augustus 2014



Hey,
Het is weer tijd voor de SundayTalkTogether van deze maand! Nummer 7 alweer! Dat betekent dat mijn blog ook al 7 maanden bestaat! Wauw! Dit is een artikel wat elke maand voorbij komt waarin ik je een stelling voorleg waar je wellicht even over na moet denken. Dit zijn vaak stellingen waar iedereen een eigen mening over heeft en nadat ik mijn eigen mening heb gegeven is het de bedoeling dat jij dit ook doet in de reacties onder dit artikel en dat er zo gediscussieerd wordt in de reacties. Ik probeer vaak een beauty-onderwerp aan te snijden, maar soms richt ik me ook op lifestyle of fashion. Het is heel leuk om samen te kletsen over een onderwerp waar we dagelijks mee van doen hebben.
Wil je weten wat de stelling van augustus is? Kijk dan snel mee!


Als je niet op vakantie gaat in de zomer, heb je een saaie zomer.
Ik geef nu mijn mening, maar eigenlijk kan ik er heel kort over zijn. Nee, ik ben het totaal niet eens met deze stelling. Het is lekker om naar een warm land te gaan en als het de hele zomer regent is het misschien iets minder leuk maar je kunt alsnog zoveel leuke dingen doen in Nederland. Een paar weken terug gaf ik je ook tips over wat je in de zomer kunt doen, voor  als je thuisblijft.

Nu zou het leuk zijn als jij ook je mening geeft over deze stelling. Wat ga jij doen? Blijf je thuis of ga je weg? Let me know!



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten