zondag 28 september 2014

SundayTalkTogether: #8 September 2014


Hey,

Het is weer tijd voor de STT van deze maand. Dit is een artikel wat elke maand terugkomt waarin ik een stelling geef, ik geef eerst zelf mijn mening en daarna is het de bedoeling dat jullie je mening geven in de reacties of via de mail. Deze maand wil ik het een beetje anders doen. Ik heb namelijk een vraag aan jullie, ik zou graag willen dat je dus via mail of de reacties laat weten wat je er van vind. Ben je benieuwd? Klik dan op 'meer lezen'



Ik schrijf natuurlijk heel veel over beauty en make-up, maar ik wil me wat meer gaan verdiepen in andere onderwerpen waar ik over kan schrijven, dus mijn vraag aan jullie is.

Wat voor artikelen zou jij willen zien op mijn blog?

Ik schrijf natuurlijk wel regelmatig over lifestyle en andere dingen die niet met beauty te maken hebben, maar ik wil gewoon wat meer input van jullie.

Dus laat een reactie achter of mail me en dan hoop ik dat ik door jullie op ideeën kom!
Alvast superbedankt!


Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten