donderdag 9 oktober 2014

Review: Essence Lash Princess Mascara

Hey,
Oké, toen ik afgelopen week in de kruidvat liep en op zoek was naar een nieuwe mascara kwam ik deze mascara tegen, en toen ik de naam las wist ik dat dit m was. De Lash Princess mascara, en omdat mijn ouders altijd zeggen dat ik een princess ben en mijn wimpers moeten wapperen als die van een Princess wilde ik deze mascara heel graag testen en reviewen voor jullie, en wat een fijne mascara! Kijk snel mee!



De verpakking is natuurlijk al heel erg schattig en helemaal mijn ding, de flacon is gewoon zwart en de tekst op de huls ook. Op het handvat zit in dezelfde kleur als de tekst een soort van rubberen motiefje met wat versiersels, heel erg leuk!


De borstel van de mascara is apart en ik heb dit nog nooit eerder gezien, de borstel is een beetje gedraaid en aan de bovenkant is het wat dikker, waarvoor dit precies is weet ik niet maar het werkt wel heel fijn.


Hier heb ik een normale hoeveelheid mascara aangebracht, ik vond dat je hier goed kan zien dat de mascara mijn wimpers echt heel zwart en lang maakt, zoals je ziet zijn mijn onderwimpers wel wat aan de lange kant, maar dat heb ik eigenlijk met alle mascara's wel en ik moet gewoon heel weinig aanbrengen.


Over de separatie van de mascara twijfel ik nog een beetje, hij scheidt mijn wimpers eigenlijk wel goed alleen soms plakken mijn wimpers een beetje aan elkaar. Je moet dus goed zigzaggen met het borsteltje en het tussendoor goed laten drogen. Doordat het borsteltje hele fijne haartjes heeft separeert hij de haartjes goed en krijgen mijn wimpers veel volume.


Sorry voor mijn onrustige huid, maar op deze foto kun je goed zien dat mijn wimpers heel veel dikker lijken dan dat ze zijn en dat de mascara mijn wimpers goed omhoog krult, ik heb hier geen wimperkruller gebruikt en toch zie je echt een boogje omhoog.

Ik vind de mascara dus heel erg fijn, het enige wat ik jammer vind is dat de wimpers soms een beetje aan elkaar gaan plakken terwijl de haartjes echt wel goed gescheiden worden. 

Dit was mijn review van deze mascara!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten