zondag 2 november 2014

STT: Je moet voor ieder oog een aparte mascara gebruiken

Hey,
Het is weer tijd voor de SundayTalkTogether van deze maand (van oktober maar we doen het nu nog even want een STT moet natuurlijk op zondag online komen). Een STT is een artikel met een stelling waarover dan een discussie ontstaat in de reacties of dat je er misschien wel over na gaat denken. Vandaag heb ik een beauty- gerelateerde stelling over mascara. Klik op 'meer lezen' als je de stelling en mijn mening wilt weten hierover.

Er is maar een product wat bijna elk meisje wel gebruikt en dat is... taduumduumduum.. mascara! En wat we denk ik allemaal wel eens gehoord hebben is dat je mascara maar 3 maanden mag gebruiken omdat het dan niet meer hygiënisch zou zijn, maar wat nou als je bij de kruidvat bij een 1+1 gratis actie twee mascara's te kopen en voor ieder oog een flacon te gebruiken. Zo breng je geen ontstekingen over en krijg je geef infecties. Misschien kun je zo ook wel langer met een mascara doen. Wat vinden jullie? 
Dus de stelling luidt als volgt:

Je moet voor ieder oog een aparte mascara gebruiken.

Ik vind het echt wel een goed idee en ben ook van plan om het eens te gaan proberen. Zodra ik deze stelling aanga zal ik het natuurlijk in een video of artikel laten weten.

Maar nu is het tijd voor jou mening! Laat in de reacties achter wat jij vind en geef ook gelijk even je mening over de challenge die ik dan met mezelf aanga, of je dat leuk lijkt en of je misschien ervaring hier mee hebt?

Dit was de STT van deze maand alweer en ik verheug me op de volgende!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke






Geen opmerkingen:

Een reactie posten