vrijdag 2 januari 2015

Tag: 25 Random Vragen


Hey,
Ik vond het wel leuk om weer eens een tag te doen. Op deze blog vond ik een hele leuke, de "25 Random Vragen" tag. Dat leek me wel leuk om eens te doen. De vragen zijn heel divers en ik wil dat jullie ook wat meer van mij te weten komen. Klik op "meer lezen" om de tag  te lezen!



Laten we maar meteen beginnen met de vragen.


1. Wat is je favoriete eten?
Ik denk dat ik dan toch, heel slecht, voor een frietje speciaal met een frikandel speciaal kies, als ik dat eet, geniet ik er gewoon zo erg van!
2. Waar ben je bang voor?
Spinnen (en andere insecten), doodgaan, nieuwe dingen doen en ik ben bang voor verkeerde mensen. Ik ben gewoon een beetje bang ingesteld.
3. Wie is je favoriete artiest?
Ilse de Lange! Ik weet dat er tegenwoordig ook wel negatieve dingen over haar op het nieuws komen en ik ben het ook niet met alles eens wat ze doet, maar ik vind dat ze prachtig zingt en ik ben echt al vanaf mijn achtste fan van haar muziek, het is zo lekker rauw en country-achtig, heerlijk!
4. Kan je goed zingen?
Nee, ik probeer het altijd wel en vroeger kreeg ik wel eens te horen dat ik mooi kon zingen, maar tegenwoordig zing alleen nog maar voor de lol en voor mijn eigen plezier.



5. Waar droomde je vannacht over?
Geen idee, ik weet het echt niet meer.
6. Wat vind je van make-up?
Ik ben dol op make-up! Ik vind het leuk dat je iemand een totaal andere uitstraling kunt geven met behulp van make-up, soms is het een verbetering en soms benadruk je juist de verkeerde dingen. Ik vind het elke dag weer een feest om me op te maken, maar ik heb er ook wel eens gewoon geen zin in, en dat is ook wel prima.
7. In welk land was je laatste vakantie?
Dat was in Italië afgelopen zomer. Bekijk hier de vakantievideo die ik maakte.
8. Waar ga jij je eerst volgende vakantie naar toe?
Even denken, wanneer ik weer op vakantie ga, is in februari, ik ga dan op skivakantie naar Oostenrijk naar het gebied waar we al jaren komen.
9. Wat zit er aan de muren in de kamer waar je op dit moment bent?
Een whiteboard, een fotolijstje met de songtekst van Beautiful Distraction van Ilse de Lange erin, mijn moodboard van vorig jaar in een lijst, twee fotorekken van ikea met fotolijstjes en schilderijen erop en een lichtsnoer.
10. Met wie heb je voor het laatst gebeld?
Met mijn oma, gisteren om even te vragen of ze nog langs kwam om een appelbeignet te eten.
11. Wanneer heb je voor het laatst je beltegoed opgewaardeerd?
Afgelopen week nog, geloof ik.


12. Houd van je wafels?
Nee, ik word er nogal misselijk van en vind het niet heel bijzonder.
13. Wat is je ringtone?
Eigenlijk heb ik geen idee, mijn mobiel staat meestal op stil of op trillen.
14. Welke dag is het vandaag?
Nu ik dit schrijf is het 1 januari, maar nu jullie dit lezen is het 3 januari. Ik moet wel een  beetje vooruit werken, anders komt het echt niet goed.
15. Is er iets bijzonders aan deze dag?
Ja! Het is vandaag nu ik dit schrijf nieuwjaarsdag.
16. Wat is je grootste blunder ooit?
Pfoe, ik heb er zoveel gemaakt dat ik het echt niet meer weet, ik heb helaas het geheugen van een vis.
17. Wat doe je allemaal op een ei?
Ik eet mijn ei het liefst gekookt, ik kook het ei dan zo, dat ie nog een beetje zacht is, dan besmeer ik een wit bolletje met boter en doe er ham op, daar prak ik dan mijn eitje op. Heerlijk! Echt de perfecte combinatie!


18. Houd je van sushi?
Ja heel erg lekker! Helaas ben ik de enige in ons gezin en dus eet ik het niet zo vaak, als ik ergens de kans krijg, ga ik ervoor.
19. Wanneer was de laatste keer dat je hebt gedoucht?
Vanochtend.
20. Wat was het laatste wat je keek op tv?
Gisteravond keek ik "De vrienden van Amstel live" wat heel erg tof was.



21. Zonder te kijken, raad hoe laat het is.
18.00.
22. Kijk nu naar de klok, hoe laat is het echt?
Het was dus helemaal fout, want het is al 18.25. Oeps!
23. Heb jij Facebook?
Ja natuurlijk heb ik dat, ik heb wel alleen een persoonlijke pagina.
24. Wat vind je de leukste soort filmpjes op YouTube?
DIY's, Roomtours en Tutorials.
25. Wil je nog iets kwijt?
Ik houd van jullie!

Dit was de tag alweer! Ik hoop dat je de tag leuk vond en natuurlijk mag je de tag altijd doen of overnemen voor je eigen blog/kanaal.



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten