donderdag 26 februari 2015

Review: Herbal Essences - Droogshampoo - Party Refresh


Hey,
Een tijdje lang heb ik veel droogshampoo gebruikt, nu ben ik er weer wat minder van. Ik vind het toch lekkerder om mijn haar gewoon even te wassen, daar wordt het tenminste echt schoon van. Toch besloot ik laatst bij Kruidvat deze droogshampoo mee te nemen. Ik heb veel goede dingen gehoord over de Droogshampoos van 'Herbal Essences' en nam daarom de Limited Edition 'Exclusive Scent Droogshampoo Party Refresh' mee. Een hele mond vol dus. Vandaag vertel ik je wat ik er van vind! Lees je mee?




Dit is dus een limited edition en belooft constant je haar te verfrissen en is bedoeld voor iemand met een 'party lifestyle'. Het idee vind ik heel erg leuk, als je van feesten houdt wordt je haar natuurlijk vettig, maar als je het leuk hebt ga je natuurlijk niet je haar wassen en meteen door naar het volgende feestje! Ook is dit product erg handig voor het festivalseizoen straks! De droogshampoo bevat een leliegeur en dat vind ik persoonlijk een hele lekkere frisse geur. Het product kost €2,99.


ACHTERKANT: 
Ben jij een Party Lover?
Als thuis blijven geen optie is, geef je haar dan een instant boost van frisheid met deze droogshampoo met natuurlijke tapioca. De geur van lelie zal je zintuigen prikkelen en de formule zal je haar verfrissen tussen de wasbeurten door.

JE WEET WAT TE DOEN:
Schudden en dan nog eens schudden. Spuit op de hoofdhuid en laat inwerken op de wortels, of waar je wilt. Masseer zorgvuldig in met de vingertoppen. Borstel uit indien gewenst.

INGREDIENTS: Alcohol Denat, Butane, Propane, Isobutane, Tapioca Starch, Aqua, Silica, Parfum, Polymethylsilsesquioxane, Limonene, Linalool, Hydroxycitronellal, Hexyl Cinnamal.


De verstuiver van de droogshampoo vind ik heel erg prettig, dit is iets waar ik altijd op let bij haarproducten omdat als een verstuiver te breed verstuift, je veel product verliest en je het niet precies kan aanbrengen. Terwijl bij een verstuiver die te smal verstuift, het product soms te geconcentreerd wordt aangebracht op één plek, ook duurt het dan vaak lang om een product over je gehele haar aan te brengen. Deze verstuiver geeft precies genoeg product af en verstuift niet te smal en zeker niet te breed.


Ik vind het een heel erg fijn product, deze droogshampoo laat zeker geen witte waas achter, het lijkt daardoor in eerste instantie dat je meer van het product moet aanbrengen, maar zodra je het product inmasseert zie je dat je haar langzaamaan minder vet wordt. Ook geeft het je haar behoorlijk wat structuur en volume, wat perfect is om te krullen, touperen of opsteken. Ik denk dat je het wassen hier zeker twee dagen mee kunt uitstellen. Ikzelf houd hier niet zo van omdat ik dan toch wel merk dat mijn haar te stug is en dat het niet meer heel erg schoon is, als je daar geen problemen mee hebt kan dat prima! Langer dan twee dagen zou ik het niet uitstellen, je haar wordt dan te vuil en producten gaan zich opstapelen.


Kortom: Het is een fijn product en zeker geschikt voor de partyanimals onder ons. De droogshampoo werkt gemakkelijk en goed. De verstuiver geeft niet te veel product af en de droogshampoo gaat vet haar tegen. Ik ben tevreden! Ga jij het product proberen?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

2 opmerkingen:

  1. Ik kende deze droogshampoo nog helemaal niet maar het klinkt te fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kende hem inderdaad ook niet maar zag m liggen en dacht meteen dat het wel leuk zou zijn voor mijn blog! Kon er ook op internet niet veel over vinden. Ja is heel erg fijn ik zou zeker een kijkje nemen! xx

      Verwijderen