maandag 9 februari 2015

Video + Blogpost: Get Ready With Me - Valentijnsdag (met sieraden van NoaNora)



Hey,
In de video van vandaag laat ik je zien hoe ik me klaarmaak voor Valentijnsdag, ik laat je ziet wat voor sieraden ik draag, welke kleding ik aan doe, hoe ik mijn haar doe en welke make-up ik draag. Veel plezier met kijken! Wil je meer weten over de webshop die je in deze video voorbij ziet komen en de 15% korting die je kunt krijgen? Klik dan op 'meer lezen'!



Ik volgde deze website al een tijdje via Instagram en vond hun sieraden heel erg leuk, de webshop kende ik eigenlijk nog niet. Totdat ze een oproepje plaatsten dat ze bloggers zochten. Waarvoor het precies was wist ik niet, maar ik besloot een mailtje te sturen. Heel snel kreeg ik een reactie terug, ik kreeg een sieraad opgestuurd en mocht er iets over schrijven en er eventueel een video bij maken. Dus dat deed ik!


Het gaat dus om de webshop noanora.nl, een webshop met handgemaakte sieraden die ontworpen zijn volgens de laatste trends. De kwaliteit van de sieraden is goed zodat ze zo lang mogelijk mooi blijven. Dit zie ik ook terug in het armbandje wat ik heb ontvangen, het ziet er allemaal heel goed uit. Je kunt op de website dingen bestellen maar je kunt ook een eigen ontwerp aanvragen, dat vind ik echt zó leuk! Zo kun je echt een sieraad laten maken naar jou stijl en wensen. Wel is er maar een aantal van een sieraad aanwezig, de voorraad is niet oneindig, dat is vrij logisch aangezien alles handgemaakt is. Er zit voor iedereen wel wat bij en het is gewoon echt de moeite waard om eens rond te kijken op de website van dit gezellige sieradenbedrijfje!


Ik heb zelf dit armbandje ontvangen en ik ben er echt heel erg blij mee, het is een leuk fris armbandje en ik zie mezelf deze al helemaal dragen straks in de lente met kleding in vrolijke frisse kleurtjes.


Kijk hoe leuk het armbandje eruitziet! Ik vind de kleurencombinatie heel erg tof en de kraalkeuze ook. De webshop  heeft nog veel meer leuke armbandjes en de nieuwe collectie bevat een aantal sieraden met leuke frisse pasteltinten en andere zachte kleuren. I like it!


Als je wat gaat bestellen op noanora.nl kun je onder de kortingscode 'lifetalktogether' 15% korting krijgen op alle artikelen in de webshop exclusief de Sale artikelen. Deze kortingscode zal een week actief zijn, van 9 februari t/m 16 februari dus wacht niet te lang met bestellen! Ook krijg je bij je bestelling nog een superleuk cadeauarmbandje. Ik vind het leuk dat mijn volgers nu korting kunnen krijgen op echt heel leuke producten en ik denk dat dit echt een goede actie is. Het is een stuk voordeliger en je krijgt er een leuke verassing bij! Dus maak lekker gebruik van de code, want als je eenmaal op de website terecht bent gekomen, blijf je maar kijken.

Dit was mijn video over hoe ik me klaarmaak voor Valentijnsdag met nog wat extra informatie over de webshop. Ik hoop dat je het leuk vond!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten