zondag 15 maart 2015

Review: HEMA - Easy Shine Lipbalms


Hey,
Hema heeft laatst haar assortiment weer verbeterd en nieuwe producten ontwikkeld. Toen ik dus vorige week de Hema binnenliep kon ik deze lipproducten haast niet negeren, er waren zoveel leuke kleuren en ze waren groots gepresenteerd op kleurrijke displays. Ik besloot om voor een review twee kleuren mee te nemen van de Easy Shine lipbalms. En ik kan je alvast zeggen dat ik heel enthousiast ben! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!





Ik nam dus twee kleuren mee, nummer 04 en nummer 06. De lipbalms komen in een huls van plastic met een gekleurde dop in een soort van potloodvorm. Je ziet vaak lipproducten in deze vorm omdat het de laatste jaren echt wel een trend is. Ik geloof dat Clinique hier ooit mee begonnen is en sindsdien maken bijna alle merken zulke producten, zo ook Hema dus.


De twee kleuren die ik uitkoos verschillen heel erg van elkaar, maar daarom vind ik ze nou juist zo leuk, ik heb een felle koraaltint die me vreselijk doet denken aan de zomer, gekleurde tops, mooie sieraden en een grote zonnebril op mijn neus. De andere kleur is zachtroze, wat lieflijker en meer naturel. Deze zie ik voor me op een zakelijke afspraak of juist een lekkere dag winkelen in de stad met een casual outfit.


Als ik de producten op mijn hand swatch is dit het pigment wat er vanaf komt, omdat dit natuurlijk lipbalms zijn en niet echte lipsticks, kun je niet verwachten dat ze evenveel kleur en intensiteit hebben als gewone lipsticks. Wel vind ik de pigmentatie erg goed, ik heb maar een keer het potlood over mijn hand laten glijden en er komt behoorlijk wat kleur af. Later probeerde ik nog een laagje aan te brengen, de kleur werd intenser. Dat is een teken dat je de lipbalms waarschijnlijk mooi kan opbouwen, dat is handig want zo kan je zelf bepalen hoe intens je de kleur wilt hebben.


04 is mijn favoriet, het is een mooie felle koraaltint en de prachtige glans die in het product zit, doet me er gezonder uitzien en geeft mijn gezicht een warme gloed. Zoals je misschien een beetje kunt zien trekt het product een beetje in de lijntjes van mijn lippen, dat is niet zo omdat ze droog zijn, dat komt echt door het product. Vaak is dat bij donkere producten niet echt een probleem. Ik vind het een mooie kleur!


06 is een stuk lichter en daarom vind ik hem ook iets minder mooi. Het product trekt best wel in de lijntjes van mijn lippen en lijkt door de kleur en substantie wat minder makkelijk te verdelen. Wel vind ik de kleur heel erg mooi en geeft het mijn gezicht wat meer frisheid. Ik draag niet vaak van dit soort kleuren maar ik vind het wel mooi!


De structuur van de producten vind ik fijn, lekker romig en totaal niet uitdrogend. Ook de manier van aanbrengen is fijn, ik dacht dat ik wat moeite zou hebben met zo'n potlood omdat ze vrij dik zijn, maar dat is eigenlijk geen probleem. Je kunt het product precies genoeg aanbrengen om niet flink de fout in te gaan. Ik ben dus eigenlijk wel over deze producten te spreken en ook om de prijs hoef je dit product niet te laten liggen. Ze kosten namelijk €3,50 per stuk. Ik hoop dat jullie wat aan deze review hadden en dat je de lipbalms misschien ook gaat halen.




Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke









Geen opmerkingen:

Een reactie posten