zondag 31 mei 2015

Fotoverslag: Tenerife 2015



Hey,
Zoals je ook al in mijn SOTL van afgelopen donderdag zag ben ik met mijn ouders en broertje naar Tenerife geweest. Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en dat wilden we niet vieren met een feest, maar met een vakantie voor ons viertjes. Sjoerd en ik kregen een week verlof van school en we zijn een ruime week naar Tenerife geweest. Het was een heerlijke vakantie en we hebben leuke dingen gedaan. Lekker aan het zwembad gelegen, maar ook op pad geweest. Daarom leek het me leuk om wat foto's van de vakantie te laten zien, van dingen die we hebben gedaan, maar ook gewoon van wat sfeerbeelden. Benieuwd? Lees dan snel verder!




Ik was net terug van mijn vakantie in Oostenrijk en we gingen al weer naar Schiphol, ik was totaal niet lekker. Ik dronk een lekker sapje en at een ham-kaas croissant.


En daarna meteen het vliegtuig in, ik en mijn broertje hadden nog nooit gevlogen. Ik vond het best wel spannend maar gelukkig verliep het opstijgen goed. Toen we boven Tenerife vlogen was er behoorlijk wat wind, dat hadden ze al gezegd, maar toen we wilden landen lukte dat niet. We moesten een doorstart maken en zijn toen gelukkig veilig geland. Ik vond het vliegen niet echt leuk, maar ja dat zal je toch moeten doen om ergens te kunnen komen. Papa en ik haalden de huurauto op en mijn moeder en broertje reden met een bus naar het hotel.


Het uitzicht vanaf ons balkon was echt fantastisch. We hadden een prachtige kamer met twee badkamers!


Mijn broertje en ik wilden graag duiken, vlak bij ons hotel was een duikschool. Het was heel bijzonder en ontzettend cool. Ik wil dit zeker nog vaker gaan doen.


We gingen op een catamaran (een boot die niet volledig dicht is aan de onderkant) dolfijnen en walvissen spotten. Onderweg kwamen we langs de hoogste kust van Europa, daar lag dit prachtige piratenschip voor.


Dit was de beste foto van de walvissen, ik heb er enorm veel gemaakt en de dolfijnen heb ik ook gespot. Door alle sensatie zijn niet alle foto's even goed gelukt, maar ik vind deze wel heel erg mooi.


We bezochten het stadje Carachico (niet het stadje wat je hier ziet) en onderweg maakte ik deze prachtige foto, Tenerife is echt geweldig!


Eenmaal aangekomen in het stadje maakte ik deze foto, de Atlantische oceaan is echt helderblauw en de palmen zijn echt een kenmerk voor het eiland. Check trouwens ook de trosjes planten op de rotsen. Ik houd van deze foto!


Zo zie je maar dat die prachtige Atlantische oceaan ook heel gevaarlijk en woest kan zijn, de golven sloegen wild tegen de rotsen aan. Dat geeft wel echt mooie foto's. Toen ik deze foto maakte sloeg het water ook naast mij tegen de rotsen aan, ik was een beetje best wel heel erg nat geworden. :)


In Carachico at ik deze heerlijke viskroketten met frietjes. 


En weer terug naar huis 's avonds laat. Je ziet het puntje van de Teide (dé berg van Tenerife) nog in het landschap, echt prachtig!

Dat waren wat foto's van mijn vakantie, ik heb nog veel meer foto's maar het leek me leuk om niet alles te laten zien. Er komt morgen namelijk ook nog een video van Tenerife en ik wil ook niet alles met jullie delen. Ik hoop dat je de foto's leuk vond en ik wil zeker nog eens terug naar dit geweldige eiland.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten