donderdag 28 januari 2016

Rimmel: 60 Seconds Super Shine Nagellak


Hey,
Zoals je weet ben ik dol op nagellak, maar ik heb laatst mijn nagellaklade in mijn helmer grondig uitgezocht omdat het allemaal onoverzichtelijk en teveel werd. Nu is er weer ruimte voor nieuwe kleuren en weet ik ook precies welke kleuren ik wel en niet in mijn stash heb. Daarom kocht ik afgelopen zaterdag vier nagellakjes van Rimmel. Ben je benieuwd welke dat waren en hoe de swatches eruit zien? Lees dan snel verder.




Dit lakje heb ik al twee keer eerder gehad en beide exemplaren stonden zo goed als leeg in de lade. Die heb ik dus weg gedaan, maar ik kan niet leven zonder 430 CORALICIOUS dus die heb ik meteen weer opnieuw gekocht. Echt een van mijn favoriete nagellakjes en Rimmel heeft gewoon hele goede en fijne nagellak.


Om alvast in de lentesferen te komen kocht ik 558 GO WILD-ER-NESS, een mooie lila kleur die me aan de frisse lente doet denken. Ik heb er nu al zin in!


Ook deze kleur, 828 DANNY BOY, BLUE!, is ontzettend lekker fris en knallend. Ook de dekking van deze kleur is super!


Een klassieke bordeaux kleur, maar ook groot favoriet, is 340 BERRIES AND CREAM. Een hele mooie kleur die zeker een favoriet gaat worden van mij!


 De lakjes kosten €3,99 per stuk.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe lakjes van Rimmel London.Ook vind ik Rimmel een van de betere budgetmerken op het gebied van nagellak, ze dekken goed en blijven behoorlijk lang zitten.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten