donderdag 26 mei 2016

Review: Schwarzkopf BC Sun Protect Producten


Hey,
Nu mijn examens erop zitten kan wat mij betreft de zomer beginnen (Voor iedereen die nog door moet, heel veel sterkte!). Ik kan niet wachten tot de zon straks schijnt en ik lekker aan de maas of het zwembad van vriendinnen kan gaan liggen. Tegenwoordig is het voor iedereen bekend dat je huid het zwaar te verduren heeft in de zomer (scheren, chloor en uv-straling). Maar ook het haar kan beschadigd worden, verkleuren en punten kunnen splijten. Vaak nemen we dit voor lief en laten we er maar weer een flink stuk afknippen, we zijn immers dol op de zon. Maar Swarzkopf komt met de BC Sun Protect lijn zodat jij je geen zorgen meer hoeft te maken over je haar deze zomer. Ben je benieuwd wat voor producten dit zijn en wat ik er van vind? Lees dan snel verder!



Laten we gaan kijken naar de producten!


Dit is de BC Sun Protect Shampoo, deze shampoo zal er voor zorgen dat het haar voor het zonnen, zwemmen etc. beschermt wordt tegen uv-straling en zorgt er daarna voor dat resten zout, zand of chloor verwijdert worden zodat het haar er weer gezond en stralend uitziet.


Ik heb deze producten nog relatief kort getest omdat het in Nederland nog maar heel kort een weekje zonnig is geweest, toen heb ik de producten getest en ik vind ze sowieso heel erg fijn, maar hoe ze dus echt werken als ik straks drie weken op vakantie naar Frankrijk ga weet ik nog niet, natuurlijk zal ik jullie dit laten weten via mijn Instagram zodra het zo ver is.


Dit product is alleen te koop in salons waar ze Schwarzkopf verkopen voor €15,45 (dus niet in de gewone drogisterij).


Dit is de spray conditioner uit de BC Sun Protect lijn, deze conditioner gebruik je zodra je je haar gewassen hebt en breng je aan op handdoek droog haar. Dit laat je gewoon zitten, hierna kun je het gewoon föhnen of aan de lucht laten opdrogen. 


Deze spray zorgt ervoor dat het haar weer doorkambaar wordt en dat de schade die het haar opgelopen heeft, beperkt wordt. 

Ook deze conditioner vind ik tot nu toe heel erg goed werken.

Dit product is alleen te koop in salons waar ze Schwarzkopf verkopen voor €16,20 (dus niet in de gewone drogisterij).


 Dan het laatste product dat ik ontvangen heb en daarbij ook het product waar ik nu al laaiend enthousiast over ben. Dit is de Sun Protect Shimemer oil, een olie spray die je na het wassen zowel op nat als op droog haar kunt gebruiken om het haar te verzachten. Maar waar de spray voor bedoeld is, is om het haar te beschermen tijdens het zonnen, het product is waterdicht en beschermt het haar dus extra goed. Je kunt deze ook nog tussendoor in je haar sprayen.

Ik ben nu al zo enthousiast over dit product omdat het zo lekker verzachtend is. Zoals je ziet zitten er shimmerdeeltjes in die het haar er glanzend en gezond uit laten zien. Precies wat je nodig hebt in de zomer.

Dit product is alleen te koop in salons waar ze Schwarzkopf verkopen voor €19,20 (dus niet in de gewone drogisterij).


Dit zijn de proucten van de BC Sun Protect lijn, ik ben er tot nu toe heel tevreden over en laat het jullie zeker weten als ik in de zon ben geweest wat ik er verder nog van vind. Er is ook een travel set te koop met een mooie tas erbij die je gemakkelijk mee kunt nemen onderweg of op vakantie. Die kost €24,95 voor drie flesjes van 100 ml. Zoals je begrijpt kan ik deze producten alleen goed keuren als ik het getest heb, en op het moment dat ik dit schrijf en naar buiten kijk, kan dat best nog even duren. :(

Dit artikel is geschreven mede dankzij Henkel Beautycare BV. (advertorial)
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten