maandag 25 juli 2016

Review: Etos Lipsticks


Hey,
Jullie weten wel dat ik dol ben op lipsticks en dat ik al behoorlijk wat lipsticks heb. Maar toen ik een tijdje terug bij etos rondliep zag ik twee kleuren die ik mee moest nemen! Want van zomerse kleuren krijg ik nooit genoeg en ik heb nog nooit lipsticks van de etos gekocht dus ik wilde ze eens voor je uit testen. Ben je benieuwd welke kleuren ik mee nam en wat ik er van vind? Lees dan snel verder!




Ik nam de kleuren Back To Business en Summer Sweet mee om te testen.


De lipsticks zitten in een mooie matte zwarte huls, ziet er zeker niet goedkoop, maar juist heel er chic uit! I love it!


Dit zijn de kleuren geswatched op mijn arm, Summer Sweet (boven) is een mooie dieprode kleur. Zoals je ziet dekt de kleur heel erg goed. Ook Back To Business mag er wezen, een mooie rood/koraal achtige kleur die goed dekt maar niet te opvallend is.


Oké op deze foto komt het niet helemaal goed over maar Back To Business is een hele mooie kleur, fris en zomers. Helaas is de foto niet zo goed gelukt.


Bij Summer Sweet was de camera wel goed ingesteld en zie je de kleur dus veel beter, een mooie kersenrode kleur die je tanden witter doet lijken.


Dat zijn de twee lipsticks van de etos, ik ben er eigenlijk heel erg tevreden, ze dekken goed en zijn lekker romig en zacht.

Heb jij lipsticks van de etos en wat vind je ervan?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten