donderdag 15 januari 2015

Nieuwe Collectie: Essence - I Love Nude - Trend Edition


Hey,
Nu de feestdagen echt voorbij zijn en de glittermake-up, felle kleuren en dergelijke weer even opgeborgen mogen worden, vind ik het wel tijd voor wat meer neutrale kleuren en wat toffe nude-tinten. Essence was daar ook wel aan toe en daarom lanceren ze de trend edition "I Love Nude". Een collectie die bomvol zit met neutrale kleuren die echt overal bij passen. Bovendien zal nude dé trend worden in februari dit jaar! Ik vind neutrale tinten heel erg mooi en vrouwelijk, uiteindelijk ben ik toch wel een beetje meer van de neutrale looks met af en toe wat kleur. Ben je benieuwd naar de producten die in deze collectie zitten? Lees dan snel verder!



Laten we maar meteen beginnen met de producten.



Het merk komt met maar liefst zes nieuwe mono-oogschaduws in verschillende tinten. Het zijn prachtige gebakken oogschaduws met een silky matte effect. Er is gedacht aan de meiden die van een neutrale look houden, maar je kunt de look ook wat donkerder maken met de laatste kleuren. De namen: 01 vanilla sugar, 02 cake pop, 03 crème brûlée, 04 sweet like chocolate, 05 my favorite tauping en 06 coffee bean. De oogschaduws zullen voor €2,59 in de winkels liggen.


 Yes! Nude nagellakjes! Wat vaak het probleem bij nude lakjes is, is dat ze niet goed dekken. Ik ben enorm fan van de nagellakjes van Essence en daarom heb ik goede hoop. Het merk komt met vijf hele leuke lakjes die ik bijzonder genoeg best wel verrassend vind. Deze lakjes zouden extra longlasting zijn en dat is natuurlijk mooi meegenomen. Verkrijgbaar in de kleuren: 02 i nude it, 03 i'm lost in you, 04 cupcake topping, 05 pure soul en 07 hope for love. Ze zullen €1,89 gaan kosten.



Ik ben helemaal fan van de Lash Princess Mascara (lees hier de review) en daarom was ik blij verrast toen ik deze met mintgroen in het persbericht zag. Dit is de Lash Princess Flash Lash Effect Mascara! Hierbij is er dus een nieuw familielid bij de Princess Family aangesloten, dit prachtige product kun je voor €3,39 in de winkels kopen.



De Long Lasting producten zijn de best verkochte lipsticks van Essence en daarom komt het merk met vijf natuurlijke tinten. Ik ben niet van alles fan, zo lijken mij de twee beige tinten me iets te veel concealer-achtig, ik hoop dat dat mee valt. Misschien ben jij hier wel gek op en staat het je supermooi! Deze zijn er verkrijgbaar in: 01 wearing only a smile, 02 porcelain doll, 03 come naturally, 04 it's nude time! en 05 cool nude. Ze liggen in de schappen voor €2,39.


 Ik ben echt fan van de lipglosses van Essence en deze kleuren zien er supermooi uit! Met de lichte finish geven ze je lippen een fris kleurtje. Volgens Essence komt er door de goede borstel precies genoeg hoeveelheid lipgloss op de applicator en brengt de lipgloss gemakkelijk aan. Verkrijgbaar in de kleuren: 01 shy beauty, 03 taste the sweets, 05 just nude! en 06 soft almond. Ze zullen €1,99 gaan kosten.

Dit waren alweer alle producten uit de Essence "I Love Nude" trend edition. De collectie zal vanaf februari 2015 te verkrijgen zijn in de winkels. Heb jij ook zo'n zin om deze collectie te bekijken? Ik wel!



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten