donderdag 14 juli 2016

Foto's Weekje Fuerteventura - Met Mama


Hey,
Zoals ik in mijn persoonlijke update al vertelde ben ik na mijn herexamen een weekje weg geweest naar Fuerteventura. Het was een hele leuke en bijzondere reis samen met mijn moeder, en daarom deel ik vandaag een aantal foto's. Fuerteventura is een van de Canarische Eilanden en was een eiland waar ik nog niet eerder van gehoord had, toch was het heel anders dan bijvoorbeeld Tenerife (klik voor het verslag van die reis) vorig jaar. Ben je benieuwd naar de foto's? Kijk dan snel verder!




Als eerste natuurlijk de heenreis, het is ongeveer 4,5 uur vliegen naar Fuerteventura, ik heb echt een hekel aan vliegen maar we hebben het weer overleefd!


In ons hotel hadden we drie zwembaden, dit is het eerste zwembad. Het was echt heerlijk daar! De lucht strak blauw, een lekker ligbedje, een cocktailtje, een heerlijk warm zonnetje en een super verkoelend zwembad!


Ook moesten we natuurlijk naar de zee, dat was ontzettend lachen want het waait dus altijd super hard op Fuerteventura. Het zand zat dus echt overal! Ik maakte deze foto van de BC Sun Protect (klik voor de review daarvan) producten voor Instagram omdat ik beloofd had nog te laten weten wat ik ervan vond. De link van mijn Instagram kun je onderaan dit artikel vinden.


Het eiland staat ook bekend om de vele tropische vogels die er leven, mijn moeder kreeg deze parkieten wel heel goed op de foto!


Ook leven er veel grondeekhoortjes die erg dicht bij mensen durven te komen. Langs de boulevard struikel je erover. Maar ze zijn wel echt enorm schattig!


Ik geef toe, we hebben heel veel aan het strand en het zwembad gelegen. Maar we zijn ook een dagje weg geweest naar het dorpje wat je hier op de foto al ziet liggen, Morro Jable. Het was ontzettend leuk, we hebben 's middags geluncht met garnalen in knoflook aan de boulevard en wat rondgelopen door het dorpje. Echt heel erg leuk!


En dit waren de andere twee zwembaden, ook hier had je weer heerlijke ligbedjes met rieten parasollen en uitzicht op zee. I love it!


En als laatste een foto van mij en mijn moeder samen in het zwembad. Het was een vakantie om nooit te vergeten! Ik hoop dat je dit artikel een beetje leuk vond! Ik denk dat ik van mijn zomervakantie in Frankrijk ook een artikel ga maken!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten